Leta i den här bloggen

måndag 18 juni 2012

Brodera eget IPhone fodral


Det är otroligt pilligt, men roligt att brodera sitt eget Iphone fodral!
Detta är inget för det som är stressad, utan en otroligt roligt sysselsättning för den som gillar att det är pilligt, och för den som gillar att skapa och vill man kan man hitta på ett eget mönster!

Måste säga att jag helt glömt bort hur roligt det är att brodera korsstygn, något jag gjorde mycket under 80-talet då jag bodde i USA!

Jag har tagit ett mönster från ett par vantar och ritat om det för att det ska passa på fodralet! 
Detta roliga fodral kommer från zgarn.se med tråd och mönster, men jag har valt ett eget, unikt mönster!
Mer bilder kommer när det är klart!
Det är snart klart, för jag kan knappt slita mig från detta, det är så roligt,och det blir så fint! Jag har redan planerat in vad jag ska brodera på nästa fodral!

Keep on knitting//Agneta

Inga kommentarer: