Leta i den här bloggen

söndag 2 januari 2011

Glädjeämnen 2010


När jag tittar i backspegeln över 2010 så ser jag följande livsglädjande händelser att minnas:
Elin min dotter gifter sig med Lars.
Elsa föds och jag blir mormor i maj.
Mina vantar säljs på världsutställningen i Shanghai!
Min son Anders tar studenten.
I Juli startar jag företaget hemskapat sverige
Vi håller kursverksamhet i stickning, och jag möter många intressanta stickerskor!
Jag går kurs på Handarbetetsvänner och lär mig massor tillsammans med intressanta människor!
Min mor köper loss mormor & morfars gamla hus i Dalarna och det blir kvar inom familjen.
Anton byter skola, och trivs bra.
Vi vinner vår första gemensamma kappsegling, Eldracet 2010
Vi får båtplats i Waxholm

Nu undrar jag med spänning vad 2011 har att erbjuda! Vad jag vet är i alla fall att vi startar upp stickcafé!
Det blir på Bogesund och ni är alla hjärtligt välkomna!

2 kommentarer:

Elin sa...

VA!? när fick ni båtplats i Vaxholm!?

Hemskapat sa...

I slutet av 2010, vi har fått fler platser att välja mellan, exakt vart vi får ligga får avgöras i vår när det ska sjösättas!/ Mammut