Leta i den här bloggen

tisdag 9 november 2010

Syfestivalen 2010 November











Naturligtvis var vi på syfestivalen i Älvsjö!
Jag åkte dit tillsammans med Annelie en barndomskamrat!
Annelie hämtade upp mig hemma i Waxholm och passade samtidigt på att handla från hemskapat och utöver det 2 stycken kaffeaffe, världens bästa kaffe doseringsmått!

Väl på plats mötte vi upp min svägerska Berit, sen började vi med en lyxig lunch på hotellet som ligger vägg i vägg med mässan!

Det här året höll stickkurs.se ingen workshop, vi brukar annars göra det åt sticka.org, i tvåändsstickning!

Alla handlade något, själv sökte jag tjockt garn i orange färg, men hittade inget, så det fick bli rosa istället! Jag älskar rosa!

Den fantastiska väggen fylld med växter finns på flera platser på Älvsjömässan! På den andra bilden skymtar Annelie och Berit som kikar på broderier!

Inga kommentarer: